28 Ağustos 2016 Pazar

İZMİR ÇIKIŞLI KURBAN BAYRAMI-KURBAN BAYRAMINDA KAPADOKYA TURU/2 GECE-3 GÜNDÜZ

İZMİR ÇIKIŞLI KURKAPADOKYA TURU/2 GECE-3 GÜNDÜZ

• İZMİR ÇIKIŞLI KURBAN BAYRAMI-KURBAN BAYRAMINDA KAPADOKYA TURU/2 GECE-3 GÜNDÜZ
  • 1.GÜN: İZMİR – KAPADOKYA : Saat  18:30 Üçkuyular Shell Benzin İstasyonu önü ,  19:10Konak Sabancı ile Best Western Otel arası,  19:40  Karşıyaka-Yunuslar,  20:10 Ege Üniversitesi Kampüs önü hareketimizle turumuza başlıyoruz. Öncelikle rehberimizden alacağımız 3 günlük tur hakkında bilgimizin ardından çeşitli molalar vererek “ Güzel Atlar Ülkesi” Kapadokya’ya giriyoruz.2.GÜN: KAPADOKYA : Antik adı Melagobia olan  Derin Kuyu Yer Altı Şehri’ne Damat İbrahim Paşa’nın şehri  NEVŞEHİR’den geçerek ulaşıyor ve bu 9 katlı şehri rehberimizin anlatımıyla hayretler içinde geziyoruz.  Güvercinlerin evlerinden oluşanGüvercinlik Vadisi’ni güvercinlerle ilgili bilgi alarak fotoğraf çekip geziyoruz. Yörenin 3 kalesinden ( Başhisar – Ortahisar – Uçhisar ) en görkemlisi olanUçhisar Kalesi’ne tırmanıyor,  yöreyi kuşbakışı seyrediyoruz. Antik adı Corama olanGöreme’yi panaromadan kuşbakışı izleyip fotoğraflıyoruz. Öğlen yemeğimizi açık büfe hizmet veren bir restorana gidip self service olarak  dilediğimizce yemek yiyor ve sonrası 3 güzeller adıyla da bilinen Anne-Baba-Kız Çocuğu Peri Bacalarına gidiyor, rehberimizden öyküsünü dinleyerek fotoğraflar çekiyoruz. Antik adı URKUP (taşlık-kayalık yer) olanÜRGÜP’e gidiyor, Kapadokya’nın meşhur şarap mahzenlerini gezerek tadabiliyor ve şarap alabiliyoruz. Daha sonra” körde bulur Avanos’un yolunu çanak çömlek kırığından bellidir” sözüyle meşhur Avanos ilçemize geçiyor ve çanak çömlek yapımını izliyor,  içimizden seçilen birine çömlek yaptırmayı denetiyor  ve ona bir hediye veriyoruz.  Havanın ve güneşin durumuna göre Kızılvadi’ye giriyor, gün batımı sonrası otelimize geçiyoruz. Akşam yemeğinin ardından  arzu edilirse dışarı çıkılabilinir. (Göreme gezisi ışıklandırılmış Peri Bacaları ve Antik Nargile Kahvesi vb.)3. GÜN KAPADOKYA : Sabah otelde serbest kahvaltı sonrası Cevizler Vadisi’ne gidiyoruz. Peri bacasına kurulmuş jandarma karakolunda fotoğraf çekip 4 katlı bir peri bacasının içinde çayımızı içiyoruz. Aziz Simeon Vadisi olarak da bilinen Paşabağı’na gidip, Peri Bacalarının oluşumunu rehberimizden dinliyor, Genç-Yaşlı-Ölü Peri Bacalarını görüyor, dünyanın en güzel Peri Bacalarını fotoğraflıyor ve vadide eğlenerek geziyoruz. Çavuşin Köyü’nü geçerken rehberimiz bilgi veriyor. Zelve ve Devrent Develer Vadisi’ne giderek hayal gücümüzü peri bacaları ile birleştiriyoruz. Daha sonra sırası ile Aşk VadisiAvcılar Vadisi gibi vadileri de görerek Kapadokya taşının (onnyx) sanata dönüşmesini izlemek üzere bir kuyum mağazasına gidiyor ve öğle yemeğimize geçiyoruz. Öğle yemeğimizi tarihi bir kervansaray mimarisinde yapılmış Hanedan Restaurant’ta ( Kremalı sebze çorbası, paçanga böreği, Çömlek kebabı, pilav, garnitür ve dondurmalı meyve salatası ile) alıyoruz. Öğlen yemeği sonrasıGöreme Açık Hava Müzesi’nde Kızlar ve Erkekler ManastırıAziz Basil KilisesiAziz Barbara KilisesiElmalı KiliseYılanlı KiliseKaranlık KiliseÇarıklı Kilise ve Tokalı Kilise’lerini geziyor ve Hacı Bektaş ilçemize geçiyoruz. Hacı Bektaşi Veli’nin kabrinin olduğu Hacı Bektaş Külliyesinde Nadar AvlusuDergah Avlusu ve Huzur-u Pir’i Balım Sultan Türbesi’ni geziyor, Dergah ve Alevilik hakkında rehberimizden bilgi alıyoruz. Daha sonra Hacı Bektaşi Veli’nin 40 gün içinde kaldığı kaya olan Delikli Taş’a gidiyor ve bir Alevi inancını gerçekleştirmeye çalışıyoruz. Dönüş yolunda Kızılırmak üzerinde bir köprüyü geçip akşam yemeği için otelimize dönüyor ve yemek sonrası Kapadokya eğlencesi Türk Gecesine (Kuzu) gidiyoruz.(Ekstra)4. GÜN   KAPADOKYA – KONYA – İZMİR : Sabah otelde serbest kahvaltı sonrası yola çıkıyor ve bir krater gölü olan  Nar Gölü’nde ilk molamızı veriyoruz. Ihlara Vadisi’nde hep beraber yürüyerek harika fotoğraflar çekiyor,  Ağaçaltıve Yılanlı Kilise’yi geziyoruz. Ihlara gezisi sonrası Selime Köyü’nde Melendiz Çayı’nın yanında köy yoğurdu, köy pekmezi, köy turşusu gibi köy ürünleriyle donatılmış soframızda mangal partisi yapıyor (ekstra) ve Konya -Mevlana’ya geçiyoruz. Burada Mevlana TürbesiveKülliyesi,  Alaattin TepesiŞems–i Tebrizi Türbesi gezilerimizi gerçekleştirip Konya’da serbest alış – veriş zamanı veriyoruz. Bu süre içinde rehberimizin tavsiye edeceği bir gevrek fırınından gevrek almayı, Konya’ya özel lezzetlerinden  (Etli ekmek, Mevlana, Tandır, Tirit, Bıçak Arası vb.) tatmayı unutmayınız. Sonrasında dönüş yoluna giriyoruz. Animasyon ve ikramlar eşliğindeki yolculuk sonunda güzel İzmir’imize varıyor ve siz saygın gezi dostlarımızla bir sonraki gezimizde buluşmak üzere ayrılıyoruz.
    12 EYLÜL 20162 Kişilik Odada Kişi Başıİlave Yatak FiyatıTek Kişilik Oda Fiyatıİndrimler