20 Temmuz 2013 Cumartesi

İZMİR ÇIKIŞLI İSTANBUL TURU

Tur Programı
İSTANBUL
İstanbul’da Sizin de Bir Masalınız Olsun…
AĞVA-ŞİLE-POLONEZKÖY-KANLICA-KIZ KULESİ
ÜSKÜDAR-ÇAMLICA TEPESİ-EMİNÖNÜ-İSTİKLAL-TAKSİM-PİERRE LOTİ
SULTANAHMET-AYASOFYA-YEREBATAN-TOPKAPI-TURKUAZOO-JURASSİC LAND
BEYLERBEYİ SARAYI-BÜYÜKADA
FORUM İSTANBUL AVM-VIA PORT AVM
5*Otel, Akşam Yemekleri Dâhil Fiyat,
Gezilmemiş ve Keşfedilmemiş Kapsamlı Program ile Birlikte…
5*THE GREENPARK HOTEL
1.Gece: 07 Ağustos 2013 – Çarşamba *** Yolculuk ***
Saat: 21:00’da GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 21.15’de MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 21:20’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 21:30’de KARŞIYAKA (Anıt Önü), 21:45’da LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 22:00’de ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü), 22:30’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampüs Önü)’den siz değerli misafirlerimizi alarak yolculuğumuza başlıyoruz. BALIKESİR, SUSURLUK, BURSA üzerinden, sabah saatlerinde KANDIRA ‘ya ulaşıyoruz.

1.Gün: 08 Ağustos 2013 – Perşembe (Bayram’ın 1.Günü)
Buradan yolumuza devam edip AĞVA ‘ya geliyoruz. Marmara’nın en butik ve doğa ile iç içe olan sayfiye kasabalarından biri olan AĞVA’da serbest olarak sabah kahvaltımızı yapıyoruz. Kısa bir dinlenme molasından sonra, dileyen konuklarımızla ekstra olarak GÖKSU DERESİ’nde motorlarla tekne turu yapıyoruz. Ardından otobüslerimizdeki yerimizi alıp, yeşil kanyonlardan geçip doğayı seyrederek ŞİLE’ye ulaşıyoruz. ŞİLE’de kısa bir mola vererek bölge’nin ismiyle nam yapmış ŞİLE BEZİ alışverişi yapıyoruz. TARİHİ FENERİ ve sahilini kısa bir yürüyüş yaptıktan sonra yolculuğumuza devam ediyoruz. İstanbul’un tatil köyü olarak bilinen, POLONEZKÖY’e ulaşıyoruz. Merkezinde vereceğimiz serbest zaman ve yürüyüş molasının ardından, POLONEZKÖY’den ayrılarak, ayrılıyoruz. BEYKOZ üzerinden İSTANBUL’a ulaşıyoruz. KANLICA’da vereceğimiz molanın ardından, ÜSKÜDAR’a geçiyoruz. ÜSKÜDAR sahilinde serbest zaman veriyoruz. Dileyen konuklarımız ile motorlarla (ekstra) KIZ KULESİ’ne geçiyoruz. Muhteşem İstanbul silueti seyri eşliğinde kısa yolculuk sonrası KIZ KULESİ’ne varıyoruz. Burada Denize ve boğaza hâkim manzarada fotoğraflarımızı çektirdikten sonra, geri dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
2.Gün: 09 Ağustos 2013 – Cuma (Bayram’ın 2.Günü)
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, turumuza başlıyoruz. ÜSKÜDAR semtinin sırtlarındaki ÇAMLICA TEPESİ’ne çıkıyoruz. Molamızı verip, şehri kuşbakışı seyrettikten sonra, buradan ayrılıyoruz. İlk önce Sultan Abdülaziz tarafından yaptırılan, İstanbul’un Beylerbeyi semtinde bulunan BEYLERBEYİ SARAYI’na gidiyoruz. İki katlı yapı haremlik ve selamlık bölümlerini ihtiva eden 26 oda 6 salon ve 6 banyodan ibaret olan, otantik mobilyalar, halılar, perdeler ve diğer eşya olduğu göz kamaştırıcı atmosferini geziyoruz. Daha sonra, İstanbul’un deniz yolcuğuna dâhil olmak üzere şehir hatları vapuru ile EMİNÖNÜ’ne geçiyoruz. YENİ CAMİİ’yi görüp, İstanbul vazgeçilmezlerinden biri olan MISIR ÇARŞISI’nda serbest zaman alıyoruz. Rehberin belirlediği saatlerde buluşup, GALATA’ya gidiyoruz. Vereceğimiz serbest zamanın ardından KARAKÖY’den Dünya tarihinde bilinen en eski 2. Metrosu olan tarihi Tünel’den İstiklal Caddesi’ne çıkıyoruz. İstanbul’un kolyesi olarak en kalabalık caddelerinden biri olan İstiklal Caddesi’ni yürüyerek geziyoruz. Galatasaray Lisesi’ni görerek turumuzu tamamladıktan sonra, Taksim Meydanı’na çıkıyoruz. Turumuzun sonunda bizi bekleyen otobüsümüze yerleşiyor ve PİERRE LOTİ’den Haliç manzarasını seyretmeye gidiyoruz. (teleferik ile ulaşım sağlanmaktadır) Çaylarımızı manzara’da yudumladıktan sonra, Anadolu yakası’ndaki otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.Gün: 10 Ağustos 2013 – Cumartesi (Bayram’ın 3.Günü)
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, turumuza başlıyoruz. İZNİK çiniciliğinin parlak döneminin en güzel çinileriyle süslü olan, bu yüzden MAVİ CAMİ ’de denilen SULTAN AHMET CAMİİ’ni geziyoruz. Ardından HİPODROM sınırları içerisindeki ALMAN ÇEŞMESİ, DİKİLİ TAŞ, BURMALI SÜTUN, YILANLI SÜTUN gibi tarihi yapılarını rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Daha sonra 380 yıl Osmanlı Devleti’nin ikametgâhı olarak bilinen TOPKAPI SARAYI’nı geziyoruz. Bizans döneminde şehir kuşatıldığında su ihtiyacını karşılamak için kullanılan 336 sütunlu YEREBATAN SARNICI’nı (SARAYI) gezip, buradan Dünya kültür mirasları arasında 8. Sırada yer alan ve mimarisi ile en sağlam yapı hüviyetine sahip olan AYASOFYA MÜZESİ’ni geziyoruz. Tarihi yarımada turumuzu tamamlıyor ve dileyen konuklarımızla ekstra olarak boğaz turuna çıkıyoruz. BEŞİKTAŞ, ORTAKÖY, ARNAVUTKÖY, BEBEK, RUMELİHİSARI, EMİRGAN, YENİKÖY boyunca tarihi yalılar arasından geçerek tam bir tur gerçekleştiriyoruz. Boğaz turunun ardından, FORUM İSTANBUL’a gidiyoruz. Dileyen konuklarımızla, JURASSİC LAND sizleri dinozorların dünyasını keşfetmeye davet ediyoruz. Burada yine bir başka müze olan TURKUAZOO isimli DEV AKVARYUM’u ziyaret edebiliriz. Alışveriş merkezi’nde geçireceğimiz keyifli dakikalar sonrasında, akşam saatlerinde otelimize doğru yol alıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4.Gün: 11 Ağustos 2013 – Pazar
Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp, İçindeki eşyalarla döneminin yaşamını tanıtması bakımından ilginç olan ve ATATÜRK‘ün ömrünün son yıllarında oturduğu DOLMABAHÇE SARAYI’nı gezmeye gidiyoruz. Tüm büyüsü ve ihtişamıyla sarayı gezdikten sonra, birçok diziye ve filme sahne olmuş, tarihi köşkleri ile ünlü, adaların prensesi olarak bilinen BÜYÜKADA‘ya gidiyoruz. Faytonla ada turu ve öğle yemeği için aldığımız serbest zamanın ardından, buradan ayrılıp Bostancı iskelesine ulaşıyoruz. KURTKÖY’de açılan dev alışverişveriş merkezlerinden VIAPORT ALIŞVERİŞ MERKEZİ’ne gidiyoruz ve serbest zaman alıyoruz Ardından, İZMİR‘e doğru yola çıkıyoruz. BURSA, BALIKESİR üzerinden yoldaki gerekli molaların ardından akşam saatlerinde nadide şehrimize ulaşıp, bir dahaki organizasyonda buluşmak ümidi ile ayrılıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler
  • Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
  • 5*Otel’de Yarım Pansiyon Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (3)
  • Otel’de Alınan Akşam Yemeği (3)
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti

179 TL
    190 TL
    201 TL
    KREDİ KARTI FİYATLARI ÜZERİNDEN TAKSİTLENDİRMELERİ ACENTAMIZDAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.