20 Temmuz 2013 Cumartesi

İZMİR ÇIKIŞLI  RHODOS & KOS TURU/GENÇAY STAR GÜVENCESİ İLE
RHODOS & KOS
 08-10 AĞUSTOS 2013 2 GECE-3 GÜN

1.Gün: 08 Ağustos 2013 – Perşembe / Rhodos Şehir Merkezi Turu
Gece (07 Ağustos’u 08 Ağustos’a bağlayan gece) Mavişehir Egepark 03.00’de, Karşıyaka Acenta önü 03.15’de, Üçyol 03.30’da, buluştuktan sonra Marmaris’e doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Sabah Saat: 08.00’de Marmaris Liman’da oluyoruz. Check-In ve gümrük işlemlerinin ardından, yaklaşık 1saatlik deniz yolculuğu sonrası, modern ve geleneksel mimari tarzıyla hayranlık uyandıran RHODOS’ a ulaşıyoruz. Limanda bekleyen otobüsümüze binip keyifle adayı panoramik olarak gezmek için otobüsümüze geçiyoruz ve turumuza başlıyoruz. Ada’nın yeni ile eski kent arasında köprü görevi gören canlı merkezi MANDRAKİ LİMANI, limanın ucundaki Ortaçağ’dan kalma ÜÇ YEL DEĞİRMENİ, 15.yy tarihli AGIOS NIKOLAOS KALESİ ve liman boyunca sıralanan İtalyan’ların 1920’lerde yaptıkları devlet binalarını sırasıyla hayranlık içerisinde geziyoruz. Ardından, limanın paralelindeki PLATEIA ELEFTERIAS(Özgürlük Meydanı)ta Evangelismos Kilisesi ve Hükümet Binası’nı görüyoruz. Meydanın kuzey ucunda MURAT REİS CAMİSİ ve Mandraki limanı çevresindeki bölgede ELLİ kumsalı ve AKVARYUM’ u geziyoruz. ESKİ ÇARŞI diye adlandırılan birçok tarihi mekâna ve alışveriş yapılacak turistik dükkânlara sahiplik eden PALIA POLİ, HİPOKRAT MEYDANI, ŞÖVALYELER SOKAĞI, ARKEOLOJİ MÜZESİ, KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN CAMİSİ, İBRAHİM PAŞA CAMİSİ,  AHMET HAVUZ KÜTÜPHANESİ, TÜRK HAMAMI’nı sırasıyla gezip turumuzu tamamlıyoruz. Alışveriş ve öğlen yemeğiniz için serbest zaman verdikten sonra otelimize yerleşiyoruz. Akşam dileyen konuklarımız adanın renkli ve tarihi sokaklarını gezebilir ve hoş vakit geçirebilirler. Geceleme otelimizde.
2.Gün: 09 Ağustos 2013 – Cuma / Rhodos – Lindos – Filerimos – Kelebekler Vadisi
Otelimizde aldığımız sabah kahvaltısı ardından adanın eşsiz manzarasını ve MÖ.3.yy stadyumu, MÖ.2. yy Akropolisi’ni göreceğimiz MONTE SMITH TEPESİ’ne gidip fotoğraf çekip, Ialysos’daki 2000 yıldır ibadet edilen 14.yy. Meryem Ana Kilisesi, Şövalyeler Hacı bulunan FİLERİMOS gezisiyle kapsamlı ada turumuzu yapıyoruz. Dünya’nın Yedi Harikası’ndan biri olan Rhodos Heykeli (Güneş ve ışık tanrısı) Helios’un sanatkârı, heykeltıraş Lysippos’un öğrencisi Khares’in doğum yeri olan, arkeolojik, doğal ve mimari tarzıyla dikkat çeken, göz kamaştırıcı beyaz boyalı evleri ve Akropolisi’yle ün salmış LİNDOS KÖYÜ’nü geziyoruz. Yürüyerek bu sevimli köyü gezip, eşsiz manzara karşısında hatıra fotoğraflarımızı kareleyip, alışverişlerimizi tamamladıktan sonra Sonrasında doğa harikası olan KELEBEKLER VADİSİ’ne (Petaloudes) doğru yola çıkıyoruz. Mersin ağaçları ve dağ çilekleri arasında geçirdiğimiz keyifli anların ardından RHODOS merkeze otelimize dönüyoruz. Akşam isteyen konuklarımızla(ekstra) buzuki ile yunan müziği dinleyip, yunan halk dansları eşliğinde keyifle eğleneceğimiz ve şarabımızı yudumlayacağımız Taverna’ya gidiyoruz. Unutulmaz bir Yunan eğlencesi sonrasında otelimize dönerek geceliyoruz.
3.Gün: 10 Ağustos 2013 – Cumartesi / Kos Şehir Merkezi Turu
Sabah kahvaltısından sonra gümrüğe gidiyoruz. Check-in işlemlerimizin ardından KOS Adası’na yolculuğumuz için feribotumuza geçiyoruz. Kos Adası’na varıp gümrük işlemlerimizi bitirdikten sonra ada turuna çıkıyoruz. Kos liman, şehir merkezi, barlar sokağı, kale içi, Hipokrat ağacı,Antik Agora gezip Kos’u tanıdıktan sonra serbest zaman verip 16:30’da Kos’tan Bodrum’a dönüş yolculuğumuz için rehberimizin belirttiği saatte ve yerde buluşuyoruz. Keyifli RHODOS-KOS turumuzu tamamlamanın mutluluğuyla adaya veda ediyoruz.

Fiyatlar

• Kos-Bodrum Gemi Bileti
  • Otel-Liman/Liman-Otel Transferi
  • Rhodos Şehir Merkezi 3* Otel’de Konaklama
  • Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları(2)
  • Rhodos’ta  yapılan panoramik tur ve çevre gezileri
  • Lindos-Filerimos ve Kelebekler Vadisi Gezisi
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti
  • Seyahat Sigortası Hizmet Paketi
    Dahil Olmayan Hizmetler
    • Müze, Ören yeri, Milli park Giriş Ücretleri
    • Turlar Esnasında Alınan Yemekler-İçecekler
    • Taverna (35 Euro)
    • Vize Ücreti + Servis Ücreti (120 Euro)
    • Yurt Dışı Çıkış Harcı (15 tl)