20 Temmuz 2013 Cumartesi

İZMİR ÇIKIŞLIMİDİLLİ TURU

İZMİR ÇIKIŞLI MİDİLLİ TURU/GENÇAY STAR TRAVEL GÜVENCESİ İLE Silerbay

229,00 EUR'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Programı
Ege’nin Soylu Hanım’ı;
MİDİLLİ
 3 GECE-4 GÜN
İZMİR’DEN TRANSFER, TÜM TURLAR,
TAVERNADA-OTELDE AKŞAM YEMEĞİ DÂHİL
EKSTRA  TUR YOK!!! SADECE 229 €
1.GÜN: PERŞEMBE* Ayvalık – Midilli
*Şehir Merkezi Turu- Agiassos
Saat 09.00’da Ayvalık gümrüğe varıyoruz. Pasaport, gümrük ve check in işlemleri sonrasında, Saat 10:00da kalkan Feribotla Midilli’ye hareket ediyoruz. Yaklaşık 2 saat süren deniz yolculuğundan sonra Midilli Limanı’na varıyoruz. Gümrük işlemlerimiz sonrasında yürüyerek şehir turumuzu yapıyoruz. Turumuz esnasında; Ermou Caddesi, Agios Therapontas Kilisesi, Osmanlı dönemi kamu binaları, cami, hamam ve sivil mimari örneklerini görüyoruz.Kısa bir serbest zaman sonrasında otobüsümüze biniyor ve öğlen yemeğimiz için mola verip gezimize devam ediyoruz.Büyük çam ağaçlarından oluşan ormanlar arasında kurulu, zengin flora ve faunası olan mükemmel mimariye sahip,geleneksel bir köy  Agiasos’u geziyoruz. Meydanda ağaçların serinliğinde nefis kahvemizi içip, Midilli’nin yerel peyniri zeytinyağında beklemiş Ladotiri alışverişimizi yapıyoruz.Otelimize dönüp odalarımıza yerleştikten sonra dinleniyoruz.Akşam yemeği otelimizde yiyoruz.Yemekten sonra merkeze gidip kafe barlarda eğlenebilirsiniz.Geceleme otelimizde.
2.GÜN: CUMA*Perama-Plomari
Sabah kahvaltıdan sonra otelimizden ayrılıyoruz. Perama ve Plomari’ye gidiyoruz. Perama’da denize girmek için mola veriyoruz.Sonrasında balıkçı köyleri ve sanayi tipi evlerin mimarisiyle, kaliteli tavernaların uzandığı Gera Körfezi batı sahili boyunca uzanan denizci Plomari 1843’ten sonra bugünkü Megalohori veya Palio Plomari’yi  tahrip eden üç büyük yangından sonra oluşmaya başlamış olan Plomari’yi geziyoruz. Yerleşimin evleri tepeye tutunmuş gibi görünüme sahip olup Lesvos geleneğine göre güzel renklerle boyanmış büyük pencere ve balkonlara sahiptir. Keyifli gezimizin ardından Midilli’de imal edilen dünyaca ünlü BARBAYANNI Ouzo Üretim Fabrikası’na gidip yapım aşamalarını görüyoruz. Ouzo alışverişimizi burada yapabiliriz.Güzel ve eğlenceli bu turumuzdan sonra otelimize dönüp dinleniyor ve unutulmaz bir yunan gecesi yaşamak için hazırlıklara başlıyoruz.Akşam rehberimizin verdiği saatte lobide buluşuyor ve fix menü uygulanan (içecekler ekstra)Tavernaya doyasıya eğlenmek için gidiyoruz.Geceleme otelimizde.

3.GÜN: CUMARTESİ* OTELDE SERBEST ZAMAN
Sabah kahvaltıdan sonra çarşıda ve markete gidip alışveriş yapmak isteyenlerle merkeze gidiyoruz. İstediğiniz yerde öğlen yemeğinizi alıp rehberimizin belirttiği sürede meydanda toplanıyoruz ve otelimize geri dönüp serbest zaman veriyoruz. Midilli’nin muhteşem büyüsünde deniz, kum, güneşin keyfini doyasıya çıkarıyoruz.Akşam yemeği otelde alıyoruz. Geceleme otelimizde.

4.GÜN: PAZAR *MANTAMADOS-PETRA-MOLYVOS
Sabah kahvaltımızdan sonra otelden eşyalarımızı toplayıp çıkış yapıyoruz.İlk durağımız, koruyucu azizi Taksiarhis Manastırı ile ünlü adadaki önemli ibadethanedelerden biri olan Mantamados. Hayvancılığın yaygın olduğu beldede çok kaliteli peynir ve yoğurt üretiminin olduğu bölgede, lezzetli lokmalarından tadıp, kahvelerimizi yudumlayarak turumuza devam ediyoruz. Adanın güzel yerleşimi PETRA’yı, ziyaret ediyor ve ardından MOLYVOS’a gidiyoruz. Dik bir yamaca kurulu olan rengârenk evleri, görkemli ortaçağ kalesi, göz kamaştıran balıkçı limanı ve kristal berraklığındaki sularıyla Molyvos’u görüyoruz. Kuzey bölgesi turumuzun ardından Midilli-Ayvalık dönüş yolumuz için saat:17.00’de  limana gidip gümrük işlemlerimizden sonra gemimize geçiyoruz.Mutlu ve huzurlu Midilli turumuzu tamamlayıp bir dahaki  acentamızın turlarında görüşmek üzere vedalaşıyoruz.

Dahil Olan Hizmetler
  • Ayvalık-Midilli-Ayvalık Feribot Ulaşım
  • Otel-Liman/Liman-Otel Transferler
  • İlk Gün Şehir Turu
  • 1.Gün: Agiassos Turu
  • 2.Gün: Perama-Plomari Turu
  • 3.Gün: Mantamados-Petra-Molyvos Turu
  • Gençay Star Refakati
    Dahil Olmayan Hizmetler
    • Müze, Ören yeri, Milli park Giriş Ücretleri
    • Öğle Yemekleri
    • İlk gün Yolda Alınan Sabah Kahvaltısı ve Molalar
    • Otel’de Alınan Yiyecek ve İçecekler
    • Taverna’da Alınan İçecekler ve Ekstra İstekler
    • Rehber-Kaptan Bahşişleri

• Vize Ücreti+Hizmet Bedeli (120€)
    • (YEŞİL PASAPORTA VİZE ÜCRETİ ALINMAMAKTADIR.)
    • Yurt Dışı Çıkış Harcı(15TL)