18 Kasım 2008 Salı

SELANİK /KAVALA/ MAKEDONYA TURU/

SELANİK-KAVALA-MAKEDONYA TURU
4 GÜN 3 GECE

1.GECE :
Akşam saat 18:00 ’ de İZMİR ‘den yola çıkıyoruz.Yolda verdiğimiz molalardan sonra akşam yemeğini de yolda yiyor ve Çanakkale’den feribot la ECEABAT ’A geciyoruz.Yolculuğumuzu İPSALA SINIR KAPISINA kadar uzatıyoruz.Buradaki işlemlerimizin ardından erken saatlerde kahvaltımızıda kafeteryada yapıp YUNANİSTAN ’A giriyoruz.

1.GÜN : – SELANİK (TESELANİK KOMOTINI) DEDEAĞACI gördükten sonra GÜMÜLCİNE’YE geçiyor ve burada GÜMÜLCİNE SAAT KULESİNİ ESKİ VE YENİ CAMİYİ ; TÜRK ÇARŞISINI gezdikten sonra İSKEÇE’YE (XSANTİ) gidiyoruz.Burada saat kulesini, eski mahalle ve sokaklarını geziyor öğle yemeğimizi’de yedikten sonra KAVALA yolu ile DRAMA’YA geçiyoruz.Burada değirmen başında çayımızı içip SEREZ’E geliyoruz. Ardından aksam saatlerinde SELANIK’TE (THESELANIKİ) oluyoruz.Burada otelimize yerleştikten sonra akşam yemeği için ARİSTOTELESE (KUMKAPI) gidiyoruz.

2.GÜN :
Sabah kahvaltımızın ardından, şehir turu yapıyor ve 10 KASIM törenleri için ATATÜRKÜMÜZÜN doğduğu eve doğru gidiyoruz.Ardından YEDİKULE, BEYAZKULE, AYADİMİTRİ BEY HAMAMI ,AYASOFYA, BÜYÜK İSKENDERİN ANITINI görüyor ve ardından KAVALA’YA yola çıkıyoruz. EDESSA FLORİNA YOLU ile (F.Y.R.M.) NİKİ SINIR KAPISINA varıyoruz..sınır işlemlerimizin ardından akşam saatlerinde MANASTIR’DA(BİTOLA) oluyoruz.Otelimiz ŞİROK SOKAKTA.(Elveda Rumeli sanatçılarının kaldığı otel) Daha sonra yemek için meşhur AYÇA’YA gidiyoruz.

3.GÜN:
Sabah kahvaltısının ardından ELVEDA RUMELİ dizisinin çevrildiği köyü ziyaret ediyoruz.Ardından MANASTIR’A dönüyor ve İSHAKİYE CAMİİ , SAAT KULESİ , ATATÜRK’ÜN doğduğu MANASTIR ASKERİ İDADİSİNİ ziyaret ediyoruz.Akşam saatlerinde KAVALA’YA doğru yola çıkıyoruz.Geç saatlerde KAVALA’dayız.Sahildeki restoranlardan birinde yemeğimizi yiyor ve otelimize yerleşiyoruz.

4. GÜN :
Sabah kahvaltımızın ardından İMARETİ Hav. Meh. ALİ PAŞA EVİ’ni , ANITINI , İBRAHİM PAŞA CAMİİ’ni görüyoruz.Öğle yemeğinin ardından İZMİR’E dönmek üzere yola çıkıyoruz.yolda molalar vererek sabaha karşı İZMİR’DE oluyoruz.

ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER :

*TAVERNA GECESİ

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER:
*Tüm öğle ,akşam yemekleri
*Ören yeri, müze ,milli parklar giriş ücretleri