18 Kasım 2008 Salı

İZMİR ÇIKIŞLI ANTALYA TURU

ANTALYA TURUAKDENİZİN EN GÜZEL KOYLARI VE TARİHİNE YOLCULUK…KEMER – BELDİBİ – ÇAMYUVA OBA ÇADIRLARI – SİDE -ALANYA - MANAVGAT – ANTALYA3 GECE 4 GÜN
22:00 Karşıyaka , 22:15 Lozan Meydanı , 22:30 Üçyol’ dan katılacak misafirlerimizle gece yolculuğumuza başlıyoruz.

1. GÜN:
Sabah saatlerinde KEPEZ ‘DE kahvaltı molası veriyoruz.Kahvaltı molamız ardından KEMER’E hareket edip BELDİBİ ,ÇAMYUVA OBA ÇADIRLARINI geziyoruz.Buradaki gezimizi tamamladıktan sonra TÜRKİYE’NİN eski dokusu korunmuş ANTALYA’NIN merkezi KALEİÇİ’NE geliyor orada öncelikle HADRIAN adına yapılmış HADRİAN KAPISINA gidiyoruz.Burada yürüyerek eski konakların turunç ağaçlarının begonvilli konak bahçelerinin arasından geçerek DÜDEN ŞELALESİNE gidiyor ve orada öncelikle parkın içinde Düden Çayı’nın yanından şelaleye yürüyoruz Burada çevrenin karstik alan olmasından dolayı alt kısımda doğal yolla oluşmuş tünele iniyoruz.Şelaleyi birçok açıdan fotoğraflama şansı buluyoruz ve DÜDEN ŞELALESİNDEN ayrılıyoruz.Daha sonra konaklama için SİDE’de bulunan HANE OTELE yerleşiyoruz.

2. GÜN:
Sabah otelimizde alınan kahvaltımızın ardından ALANYA’ ya hareket ediyoruz.ALANYA‘da ALANYA KALESİ ve DAMLATAŞ MAĞARASINI ziyaret ederek öğle yemeği için otelimize geliyoruz.Yemek sonrası MANAVGAT ŞELALESİ ’ne gidiyoruz. Şelaleden çıktıktan kısa bir süre sonra ismini nardan alan SİDE’ ye varıyoruz.Antik yoldan tırtırlarla geçerken antik kalıntılarını ve muhteşem tiyatrosunu görüyoruz.Çarşıdan limana kadar yürüyor ve ATHENA tapınağına ulaşıyoruz.BAZİLİKA KALINTISINI gördükten sonra tekrar akşam yemeği ve konaklama için otelimize dönüyoruz.

3. GÜN:
Sabah alınan kahvaltımızla birlikte tüm gün otelimizin aktivitelerinden yararlanmak için serbest zaman veriyoruz.

4. GÜN:

Sabah kahvaltı sonrası ASPENDOS TİYATROSU ve PERGE ANTİK KENTİNİ gezmek üzere otelimizden ayrılıyoruz.Bu tarihi yerleri gezdikten sonra bir doğa harikası olan KURŞUNLU ŞELALESİ nin serinliği ve yeşilliği içinde yürüyüş için serbest zaman veriyoruz.Burada vereceğimiz serbest zaman ardından İZMİR’e dönüş için hareket ediyoruz.

ÜCRETE DAHİL OLAN
*Çevre gezileri
*Rehberlik hizmeti

ÜCRETE DAHİL OLMAYANHİZMETLER

*Müze ve ören yeri girişleri