18 Kasım 2008 Salı

ABANT- GÖLCÜK-DEVREK-GÖKGÖL MAĞARASI
SAFRANBOLU-AMASRA- KDZ.EREĞLİ

3 Gece – 4 Gün
1.GÜN
Akşam saat 20:00 Karşıyaka Yunuslar-20:30 Lozan Meydanı-20:45 Üçyol-21:00 Bornova’dan hareketle turumuza başlıyoruz.Manisa-Balıkesir-Bursa- İzmit üzerinden yolda gerekli molalar vererek sabah saatlerinde BOLU ’ya varıyoruz. Sabah Kahvaltısından(EXTRA) sonra ABANT ’a hareket ederek ABANT GÖLÜ ’nü geziyor ve fotoğraf çekme molaları veriyoruz.Daha sonra GÖLCÜK ’e varıyor göl kenarında yürüyüş yaparak fotoğraf çekiyoruz.Buralardaki gezilerin bitiminde DEVREK ’e hareket.Yolumuz üzerinde bulunan aşçıları ile meşhur MENGEN ’de öğle yemeği molasından sonra yolumuza devam ederek DEVREK ’e ulaşıyoruz.Burada BASTONCULAR ÇARŞISI ’nı geziyor dileyen misafirlerimiz için alış-veriş yapıyor ve aksam otelimize yerleşiyoruz.

2.GÜN
Otelde alınan sabah kahvaltısından sonra SAFRANBOLU’ ya hareket ediyoruz. UNESCO tarafından DÜNYA MİRASI listesine alınan bu şirin kasabada bulunan.KAYMAKAMLAR KONAĞI-HIDIRLIK TEPESİ-ARASTA-CİNCİ HANI ve HAMAMI-KANYON-HAVUZLU KONAK ’nı geziyoruz.SAFRANBOLU ’da misafirlerimize alış veriş için serbest zaman sonrası eski bir yerleşim yeri olan YÖRÜKKÖYÜ ’nü gezmek için yola çıkıyoruz.Kısa bir yolculuktan sonra YÖRÜKKÖYÜ ’ndeki MÜZE haline getirilen evi ve ÇAMAŞIRHANE ’yi geziyor ve otelimize dönüyoruz.Konaklama ve akşam yemeği otelimizde.

3.GÜN

Sabah kahvaltısından sonra AMASRA ’ya hareket ediyoruz.FATİH SULTAN MEHMET ’in ‘’Dünyanın Gözü Burası mı acaba ? diye’’ Lalasına sorduğu eşsiz manzarası ile doğa harikası AMASRA ’ya ulaşıyoruz.Cenevizlilerden kalma KALE ’sini ,TAHTACILAR ÇARŞISI ’nı ve şehir merkezi gezisinden sonra MEŞHUR BALIK RESTORAN ’larında yemek molası.vererek otelimize dönüyoruz..Konaklama ve akşam yemeği otelimizde.

4.GÜN
Sabah Kahvaltısından sonra ZONGULDAK sınırları içerisinde bulunan doğa harikası GÖKGÖL MAĞARASI ’nı gezerek EREĞL İ’ye doğru hareket ediyoruz.Burada CEHENNEM AĞZI –AYAZMA ve KİLİSE MAĞARALARI ’ nı gezdikten sonra öğle yemeği molası veriyoruz..Öğle yemeğinde özellikle MEŞHUR EREĞLİ PİDESİ ’ni tavsiye ederiz.Öğle yemeğimizin ardından İZMİR ’e doğru hareket ediyoruz.Yolda gerekli molaları vererek gece saatlerinde İZMİR ’de turumuzu bir başka PUAN TUR organizasyonunda buluşmak dileğiyle sonlandırıyoruz.