2 Ocak 2015 Cuma

İZMİR ÇIKIŞLI YUNANİSTAN SELANİK TURU

Yunanistan – Sakız Adası Programı    1. GÜN – 1.TUR: İZMİR – ÇEŞME – SAKIZ ADASI :   Sabah Saat 06.45’de İzmir‘den belirlenen noktadan konuklarımızı aldıktan sonra, Çeşme limanına hareket ediyoruz. Çeşme limanından 09.30 feribotuyla, yaklaşık bir saatlik deniz yolculuğu sonrasında, Sakız Limanı’na varıyoruz. Sakız Limanı’nda gümrük işlemlerimizin ardından, Sakız adası turumuzda; seramikleri ile ünlü Armolia Köyünü, evleri ve evlerinin geometrik desenleri ile ünlü Pyrgi Köyünü ve kiliseleri ile ünlü ortaçağ köyü Mesta’yı geziyor, adaya dair bilgiler alıyoruz. Akşamüstü Sakız Limanına dönüyoruz. Akşam 23.10’da hareket eden gemi ile Pire’ye doğru yol alıyoruz. Geceleme feribot     2.GÜN  PİRE – ATİNA :   Sabah erken saatlerde Pire Limanına ulaşıp, Atina’ya doğru yolumuza devam ediyoruz. Atina gezimizde ilk durağımız, dillere destan Akropol! Ardından Panathenian Stadyum, Parlamento Binası, Meçhul Asker Anıtı, Syntagma, Omania Meydanı, Konsolosluk ve Üniversite Caddesi göreceğimiz yerler arasında. Atina şehir turumuzun ardından, otelimize yerleşme ve serbest zaman. ( akşam dileyen misafirlerimizle birlikte sirtaki gecesine katılıyoruz.) Geceleme Atina’daki otelimizde.         3. GÜN –( 2.TUR: KALAMBAKA – METEORA – SELANİK :   Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından, Kalambaka’ya hareket ediyoruz. Yunanistan’ın orta bölgesinde, doğa ve insanın el ele vererek yarattığı bu mucizevi yerde, Meteora’da, diğer bir deyişle “Gökyüzüne asılı duran manastırlar” bölgesinde, yerden 550 metre yükseklikteki manastırları ziyaret ediyoruz. Eskiden rahiplerin birbirlerini ipten yapılmış file asansörlerle çıkardıkları bu manastırlara şimdi patika yollar ve merdivenlerle gidilmekte. Ancak yine de yorucu bir parkur olduğunu söylemeden geçemeyiz… Ziyaretlerimiz sonrasında Selanik’e hareket ediyoruz. Selanik e varış otelimize yerleşmenin ardından akşam serbest zaman. Geceleme Selanik otelimizde.     4. GÜN – 1.TUR : SELANİK – KAVALA :   Sabah kahvaltısından sonra Selanik gezimize ulu önder Atatürk’ ün evini ziyaret ederek başlıyoruz. Panoromik şehir turumuzda; Kordon, Beyaz Kule, Döner Kule, Fuar Meydanı, Yunanistan’ın en büyük katedrali olan Aya Dimitros Katedrali, Hamza Bey Camii, E.Venezelo – P.Konstantin heykelleri, Vardar, Makedonya, Aristoteles, meydanları görülecek yerler arasındadır. Selanik şehir turumuzu tamamladıktan sonra, Kavala’ya hareket ediyoruz. Kavala da otelimize yerleşme ve akşam serbest zaman. Geceleme Kavala otelimizde.     5.GÜN – 1.TUR: KAVALA – İSKEÇE – GÜMÜLÇİNE :   Otelimizde alacağımız sabah kahvaltımızın ardından,Panaromik Kavala turumuzda görülecek yerler arasında Mehmet Ali Paşa külliyesi ve İmarethanesi, Kavala kalesi, su kemerleri bulunmaktadır. Kavala turumuzun ardından Yunanistan ın en iyi korunmuş eski şehri ünvanına sahip kenti olan İskeçe ye geçiyoruz. İskeçe şehir turumuzun ardından , Gümülcine panaromik turumuzu da tamamlayarak İpsala gümrük kapısına ulaşıyoruz. Sınır işlemlerimizin ardından Çanakkale yolu ile akşam saatlerinde İzmir de oluyoruz. ÜCRETE DAHİL OLANLAR Çeşme – Sakız arası Feribot Sakız – Pire Feribot ( Pulman Koltuk, isteyenler için ücret farkı ile kamara temin edilebilir) 3 Gece / 4* otel konaklama Otellerde alınan sabah kahvaltısı Türkçe Rehberlik Hizmetleri şehir turları Lüks otobüs ile ulaşım ÜCRETE DAHİL OLMAYANLAR Öğle ve akşam yemekleri Vize ücreti 120 € ( Konsolosluk kanalıyla ) 15 TL Yurtdışı çıkış fonu Müze ve ören yeri girişleri, belirtilen ekstra turlar 15 Euro sigorta YEŞİL PASAPORTLARA VİZE ÜCRETİ YOKTUR KREDİ KARTINA 9 AY TAKSİT İMKAN Ayrıntılı bilgi ve iletişim için Muharrem Uçar ( Rehber ) 0505 486 27 38 – 0532 593 87 43