3 Eylül 2014 Çarşamba

İZMİR ÇIKIŞLI KAPADOKYA TURU

İZMİR ÇIKIŞLI KAPADOKYA TURU/

1. GÜN İZMİR
– KAPADOKYA ** Akşam saat 19:00’da Üç kuyular shell’den, 19:30’da konak sabancı kültür merkezinden, 19:40’da alsancak sevinç pastanesi önünden , 20:00’da Karşıyaka yunuslardan ve 20:30’da Bornova migros’tan yolcularımızı alarak yolculuğumuza başlıyoruz. Gece yolculuğu yaparak turumuza başlıyoruz. Öncelikle rehberimizden alacağımız 4 günlük tur hakkında bilgimizin ardından çeşitli molalar vererek sabah saatlerinde Kapadokya’ya ulaşıyoruz sabah Güzel Atlar ülkesi Kapadokya’ya giriyoruz. Antik adı Melagobia olan Derin Kuyu yer altı şehrine Damat İbrahim Paşa’nın şehri NEVŞEHİR’den geçerek ulaşıyor ve bu 9 katlı şehri rehberimizin anlatımıyla hayretler içinde geziyoruz. Yalnız güvercinlerin evlerinden oluşan Güvercinlik vadisini güvercinlerle ilgili bilgi alarak fotoğraf çekip geziyor ve bu bölgenin el sanatı merkezi olan Onnix taşı üretim merkezine giderek taşın ne şekillere dönüştüğünü görüyoruz. Yörenin 3 kalesinden ( Başhisar – Ortahisar - Uçhisar ) en görkemlisi olan Uçhisar Kalesine tırmanıyor, yöreyi kuşbakışı seyrediyoruz. Öğlen yemeğimiz sonrası 3 güzeller adıylada bilinen Anne-Baba-Kız Çocuğu Peri Bacalarına gidiyor, rehberimizden öyküsünü dinleyerek fotoğraflar çekiyoruz. Antik adı URKUP (taşlık-kayalık yer) olan ÜRGÜP’e gidiyor,Kapadokya’nın meşhur şarap mahzenlerini gezerek tadabiliyor ve şarap alabiliyoruz. Havanın ve güneşin durumuna göre Kızılvadiye geçiyor, gün batımı sonrası otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği sonrası arzu edilirse dışarı çıkılabilir. (Göreme gezisi,ışıklandırılmış Peri Bacaları ve Antik Nargile Kahvesi v.b.)

2. GÜN KAPADOKYA
* Sabah otelde serbest kahvaltı sonrası Cevizler vadisine gidiyoruz. Peri Bacasına kurulmuş Jandarma Karakolunda fotoğraf çekip 4 katlı bir Peri Bacasının içinde çayımızı içiyoruz.Aziz Simeon vadisi olarakta bilinen Paşabağına gidip, Peri Bacalarının oluşumunu rehberimizden dinliyor,Genç-Yaşlı-Ölü Peri Bacalarını görüyor, Dünyanın en güzel Peri Bacalarını fotoğraflıyor ve vadide eğlenerek geziyoruz. Çavuşin köyünü geçerken rehberimiz bilgi veriyor ve çamurun sanata dönüştüğü çömlek atölyemizde çömlek yapımını animasyonlarla izliyoruz. Öğlen yemeği sonrası Göreme Açık Hava Müzesinde Kızlar ve Erkekler Manastırı, Aziz Basil Kilisesi,Aziz Barbara Kilisesi,Elmalı Kilise,Yılanlı Kilise,Karanlık Kilise,Çarıklı Kilise ve Tokalı Kiliselerini geziyor ve Hacı Bektaş ilçemize geçiyoruz.Hacı Bektaşi Veli’nin kabrinin olduğu Hacı Bektaş Külliyesinde Nadar avlusu,Dergah avlusu ve Huzur-u Pir’i geziyor,Dergah ve Alevilik hakkında rehberimizden bilgi alıyoruz.Daha sonra Hacı Bektaşi Veli’nin 40 gün içinde kaldığı kaya olan Delikli Taş’a gidiyor ve bir Alevi inancını gerçekleştirmeye çalışıyoruz. Dönüş yolunda Kızılırmak üzerinde bir köprüyü geçip Akşam yemeği için otelimize dönüyor ve yemek sonrası Kapadokya eğlencesi Türk Gecesine (Kuzu) gidiyoruz.(ekstra)

3. GÜN KAPADOKYA - İZMİR
Sabah otelde serbest kahvaltı sonrası yola çıkıyor ve bir krater gölü olan Nar Gölünde ilk molamızı veriyoruz. Ihlara vadisinde hep beraber yürüyerek harika fotoğraflar çekiyor, Ağaçaltı ve Yılanlı Kiliseyi geziyoruz. Ihlara gezisi sonrası Selime köyünde Melendiz çayı’nın yanında köy yoğurdu, köy pekmezi, köy turşusu gibi köy ürünleriyle donatılmış soframızda mangal partisi yapıyor (ekstra) ve dönüş yoluna giriyoruz. Dönüş yolunda ilk olarak yetişebilirsek Mevlanaya uğruyor ve ardından animasyon ve ikramlar eşliğindeki yolculuk sonunda güzel İzmir’imize varıyor ve siz saygın gezi dostlarımızla bir sonraki gezimizde de buluşmak üzere ayrılıyoruz. Müze Ören Yeri girişleri için kişi başı 80 tl alınır, müze kartı olanlar, 65 yaş üstü olanlar ve öğrencilerden 45 TL otobüste alınır.

FİYAT TABLOSU İNDİRİMLİ NAKİT FİYATI TEK SLİP 3 TAKSİT 6 TAKSİT 9 TAKSİT 12 TAKSİT İKİ KİŞİLİK ODADA KİŞİ BAŞI FİYATI 369 TL 409 TL TEK KİŞİ 429 TL 469 TL 3 KİŞİLİK ODADA KİŞİ BAŞI 369 TL 409 TL 00 – 06 YAŞ ÇOCUK 299 TL 339 TL 07 – 12 YAŞ ÇOCUK 369 TL 409 TL