9 Temmuz 2014 Çarşamba

İZMİR ÇIKIŞLI BATI KARADENİZ TURU/TURLARI/ (3 GECE-4 GÜN )//TURLARI/ 509,-TL

İZMİR ÇIKIŞLI BATI KARADENİZ TURU/TURLARI/(3 GECE-4 GÜN )//TURLARI/ 509,-TL BATI KARADENİZ TURU

SAFRANBOLU BAĞLARSARAY HOTEL Y.P Konaklama 2 GECE: ZONGULDAK 4*EMİRGAN HOTEL Y.P Konaklama

1.Gün:
 Sabah saat 06:00h KONAK (Sabancı önü ) , 06:15h LOZAN ( Atatürk Lisesi ) , 06:30h KARŞIYAKA (Yunuslar) , 06:45h Bornova ( Ege Kampüs Önü)’den siz değerli misafirlerimizi alarak yolda vereceğimiz kahvaltı molasının (extra) ardından BALIKESİR- Bursa’ya varıyoruz. Burada öğle yemeğimizi (extra) yedikten sonra Kocaeli Sakarya üzerinden Bolu’ya varıyoruz.Ülkemizin huzur veren doğa harikalarından biri olan ABANT Gölü’ne ulaşıp,gölün etrafında keyifli yürüyüşler yapıp, keyifli manzarasını seyrediyoruz. Daha sonra Eski Osmanlıyı andıran meşhur konaklarıyla ünlü Safranbolu’daki otelimize varıyoruz. Akşam yemeği ve Konaklama otelimizde. Dileyen misafirlerimiz yemekten sonra çarşıda gezebilir ve meşhur mangalda pişen Türk kahvesinden içebilir.
 2.Gün:
Otel’de alacağımız sabah kahvaltısının ardından, HAVUZLU KONAK, KAYMAKAMLAR EVİ, CİNCİ HANI ve KÖPRÜLÜ CAMİİ’yi geziyoruz. Daha sonra Safran çiçeğiyle meşhur ARASTA çarşısında lokum almak isteyen misafirlerimiz için serbest zaman veriyoruz. Kararlaştırılan saatte otobüsümüzde buluşarak Amasra’ya doğru yola çıkıyoruz, muhteşem manzarasıyla ünlü BAKACAK Tepesi’nde fotoğraf çekimi için mola veriyoruz. Öğle yemeğimizi (extra) aldıktan sonra CENEVİZ KALESİ ve ÇEKİCİLER ÇARŞISI gezilerimizin ardından Zonguldak’taki 4*EMİRGAN Otel’imize varıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
3.Gün:
Otelimizde alacağımız sabah kahvaltınsın ardından GÖKGÖL MAĞRASINA doğru yola çıkıyoruz.İsteyen misafirlerimiz mağarayı gördükten sonra Devrek’te baston alışverişi için serbest zaman veriyoruz. Daha sonra bizi bekleyen minibüslerimize binerek YEDİGÖLLER ‘e çıkıyoruz. SAZLIGÖL, İNCEGÖL, KÜÇÜKGÖL, DERİNGÖL,BÜYÜKGÖL,KURUGÖL ve SERİN Göl’ü görerek yürüyüşlerimize devam ediyoruz. Burada keyifli bir gün geçirdikten sonra tekrar otobüsümüze binip Zonguldak’taki otelimize varıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
 4.Gün:
Otelimizde alacağımız sabah kahvaltınsın ardından KARADENİZ Ereğlisi’ne doğru yola çıkıyoruz. Temiz plajları ve yemyeşil bitki örtüsüne sahip olan Akçakoca’ya varıyoruz. Mimari yapısından dolayı Ülkemizin en güzel camilerinden biri olan AKÇAKOCA CAMİİ ve KONURALP BEY Heykeli’ni görüyoruz. Öğle yemeğimizin (extra) ardından BURSA-BALIKESİR yolu üzerinden İzmir’e dönüş yolculuğumuza geçiyoruz.

ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER
* 4 gün 3 gece yarım pansiyon konaklama,
* Lüks araçlarla ulaşım,
* Profesyonel rehberlik hizmetleri,
* Zorunlu seyahat sigortası,

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER
 * Tüm Müze ve Ören Yeri giriş ücretleri.
* Yedi Göller Minibüs ücretleri
* Amasra Tekne Turu
* Otelde yapılan özel harcamalar,
* Tüm yemeklerde alınan içecekler,
* Öğle yemekleri
* Çocuk fiyatı, iki büyükle aynı odada konaklama olduğunda geçerlidir.