1 Mayıs 2014 Perşembe

Gidiş: Pegasus HY İzmir - Adana: 06.55
Dönüş: Pegasus HY Adana - İzmir: 21.30

1 Gece Gaziantep, 1 Gece Adıyaman, 1 Gece Mardin, 1 Gece Şanlıurfa Konaklama

1.GÜN
ADANA – ANTAKYA – ASİ NEHRİ – HABİBİ NECCAR CAMİİ – ANTAKYA ARKEOLOJİ MÜZESİ – SAİNT PİERRE KİLİSESİ – HARBİYE ŞELALELERİ - GAZİANTEP
Değerli misafirlerimiz, sabah 05.45 de İzmir Adnan Menderes Havalimanı’nda sizlerle buluşuyoruz. Havaalanında nüfus cüzdanı, ehliyet ileuçağımıza c/ın işlemlerimizi yapıyoruz. Güvenlik kontrolünden geçerek 06.55’de hareket edecek olan Pegasus HY İzmir – Adana uçağı ile hareket ediyoruz. Adana’da bizi bekleyen aracımıza binerek şehir merkezine hareket ediyoruz. Burada alacağımız kahvaltı sonrası Adana’da sabancı camii ve Taşköprü’yü panoramik olarak gördükten sonra Çan, Ezan, Hazan, Künefe, Asi Nehri, Şelaleleri ve farklı inanışlardaki yaşam alanları ve son zamanlarda diziler ile ünlenen Antakya’yahareket ediyoruz. Antakya’nınbambaşka bir yüzü olan mitolojik dönemlerden günümüze sayfiye yeri olarak kullanılan Daphne ile Apollo’nun hikâyesine konu olan şelaleleriyle meşhur Harbiye’ye hareket ediyoruz. Harbiye’de yemek molamızı veriyoruz. Yemekten sonra otobüsümüzle Dünyanın en önemli mozaiklerinin sergilendiği ve an itibariyle Türkiye’nin en büyük Mozaik Müzesi konumundaki Antakya Arkeoloji Müzesi ile gezimize başlıyoruz. Ardından şehrin tarihi sokaklarında yapacağımız yürüyüş sırasında şehirde hala var olan Katolik-Ortodoks ve Protestan cemaatlerine ait kiliseleri de görme şansımız olacak. (Belirtilen Kiliseler halen aktif ibadethane olduklarından, ibadet saatlerinde ziyaretçi kabul etmemektedirler. Misafirlerimizin bu duruma karşı hazırlıklı olmalarında fayda vardır.) Sonrasında Anadolu’da yapılan ilk camilerden birisi olarak bilinen Habibi Neccar Camiini ziyaret edeceğiz. Ardından da otobüsümüze binerek Hristiyan tarihinin en eski kiliselerinden biri olarak bilinen ve “Hristiyanlık” isminin ilk kez zikredildiği Saint Pierre Kilisesini geziyoruz. Gezilerimiz sonrasında Gaziantep’teki otelimize doğru yola çıkıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Sabah Kahvaltısı: Mıstık Tesislerinde extra olarak alınacaktır. Öğle Yemeği: Boğaziçi Restoran’ta alınacak olup, extradır. Akşam Yemeği: Otelde alınacak olup, tur ücretine dâhildir. Konaklama: Uğur Plaza Otel / GAZİANTEP Rota: Adana İçi (25 km), Adana – Antakya (177 km), Antakya İçi (20), Antakya – Gaziantep (185 km)
Toplam Kat Edilecek Mesafe: 407 km Otele Giriş Saati: 19.00

2.GÜN
 ZEUGMA – GAZİANTEP ARKEOLOJİ MÜZESİ – GAZİANTEP KALESİ –TAHMİZ KAHVESİ – SEDEF KAKMA ATÖLYESİ –ADIYAMAN – NEMRUT DAĞI – KOMEGENE KRALLIĞI – HEYKELLER – GÜN BATIMI – CENDERE KÖPRÜSÜ – ARSEMİA ANTİK KENTİ
Değerli misafirlerimiz, sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, Zeugma’dan çıkartılan mozaiklerin ve bölgeye ait eserlerin sergilendiği Zeugma Mozaikleri Müzesini geziyoruz. Müzeden ayrılarak Sedef Atölyesine hareket ediyoruz. Sedef Atölyesini gezerken, atölye sahibi tarafından Sedef İşçiliği hakkında bilgi alıyoruz. Tam olarak yapılış tarihi ve uygarlığı bilinmeyen, Türkiye’de günümüze kadar ayakta kalan Gaziantep Kalesini (Kale ziyarete kapalı olduğundan) dışarıdan görüyoruz. Tahmis Kahvesinde Menengiç Kahvesi molası sonrası,Bölgenin en çarpıcı özelliklerinden olan Tarihi Bakırcılar, Demirciler, Nalbantçılar ve Baharatçılar Çarşılarının arasından yürüyüş yaparak Baklavacı İmam Çağdaş önünde serbest zaman veriyoruz. Gezilerimizin ardından, Adıyaman’a olan yolculuğumuza başlıyoruz. Vereceğimiz yemek molamızın ardından minibüslerimize binerek Nemrut Dağı’na doğru yola çıkıyoruz. Yol güzergâhımızda Karakuş Tümülüsü, Cendere Köprüsü, Yeni Kale, Arsemia Tapınağını gezdikten sonra, Nemrut Dağı’nın Doğu Terası’na ulaşıyoruz. I.Antiochos, Zeus, Apollon, Herakles, Kommagene, Kartal ve Arslan Heykellerini görüp, kısa bir yürüyüşle Batı Teras’ına geçip, Dünyanın 8. Harikası olarak kabul edilen Nemrut’ta Gün Batımını izliyoruz. Dağın en önemli unsuru ise Kommagene Kralı Antiochos'a ait Tümülüs ve Kutsal alanlarıdır. Batı ve doğu terası bağış sunağı ve güneşin batımı sonrası otelimize varış. ( Gün Batımına göre otele giriş saati değişebilir.) Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Sabah Kahvaltısı: Otelimizde açık büfe olarak alınacak olup, tur bedeline dâhildir.
Öğle Yemeği: İskender 85 Restoran: Rehberimizin yönlendirmesi veya serbest öğlen yemeği
Konaklama: Antiochos Hotel veya Bozdoğan Hotel / ADIYAMAN
Rota:Gaziantep İçi (35 km), Gaziantep-Adıyaman (151 km), Adıyaman – Nemrut Dağı (60 km), Nemrut Dağı – Adıyaman (60 km)
Toplam Kat Edilecek Mesafe: 306 km
Otele Giriş Saati: 19.30

3.GÜN
DİYARBAKIR – DİYARBAKIR ULU CAMİİ – CAHİT SITKI TARANCI EVİ - HASANPAŞA HANI KAHVALTI – MARDİN KAPI – BATMAN - HASANKEYF – ILISU BARAJI – ZEYNEL BEY TÜRBESİ - MİDYAT – MİDYAT KONUK EVİ – TELKARİ ÇARŞISI – MARDİN
Değerli misafirlerimiz, sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, Diyarbakır’a doğru yol alıyoruz. Edebiyat dünyamızın önemli isimlerinden ve 35 yaş şiiri ile tanınan, Cahit Sıtkı Tarancı’nın doğduğu ve şu anda müze olarak hizmet veren evi geziyoruz.Bu ev aynı zamanda Diyarbakır sivil mimarisinin en güzel örneğidir. Sur içersinde İslam tarihinin en eski camilerinden olduğuna inanılan Anadolu’da kurulan ve şu anda restorasyonu devam eden İslam Dünyası’nın V. Haremi Şerifi olan Diyarbakır Ulu Camiini geziyoruz. Yapım tarihi ve yaptıran uygarlığın bilinmediği, 9000 yıllık bir tarihe sahip olduğu bilinen Diyarbakır Surlarınınen eskisi olan Mardin Kapı ve Keçi Burcunu görüyoruz. Aynı noktadan Dicle kıyısındaki Hevsel Bahçeleri ve 10 Gözlü Köprüyü de gördükten sonra Batman üzerinden Hasankeyf’e doğru hareket ediyoruz. Türkiye’de ilk petrol kuyusunun bulunduğu ilimiz Batman’ı panoramik olarak gördükten sonra, yakında Ilısu Barajı ile sular altında kalacak olan Hasankeyf’e varıyoruz. Hasankeyf gezimizde Zeynel Bey Türbesi, İmam Abdullah Türbesi, El Rızık Camisi, Sultan Süleyman Camisi, Tarihi Hasankeyf Köprüsü, Tarihi Hasankeyf Kalesi, Artuklu Döneminde var olan Eski Darphane ve Mağara Evleri göreceğimiz başlıca yerler olacak. Hasankeyf gezimizi tamamladıktan sonra Midyat’a hareket ediyoruz. Gezimize Sıla ve Adını Kalbime Yazdım Dizilerinin de çekildiği ve daha birçok diziye ev sahipliği yapan Midyat Konuk Evini gezerek başlıyoruz. Tarihi Midyat Evlerinin arasındanyürüyerekgüzel vakitler geçiriyoruz. Midyat’ın dünyaca ünlü el işleme sanatı olan Gümüş ve Telkari ürünlerinden satın alınabileceğiniz çarşıda serbest zaman verdikten sonra aracımızla buluşarak Müze Kent Mardin’de bulunan otelimize hareket ediyoruz. 60 dakikalık bir yolculuk sonrasında otelimize varıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Öğle Yemeği: Rehberimizin yönlendirmesi veya serbest öğlen yemeği
Konaklama:  Yay Grand Hotel / MARDİN
Rota:Adıyaman – Diyarbakır (180 km),Diyarbakır İçi (14 km), Diyarbakır – Hasankeyf (149 km), Hasankeyf – Midyat (46 km), Midyat – Mardin (67 km)
Toplam Kat Edilecek Mesafe: 416 km
Otele Giriş Saati: 19.00

4.GÜN
MARDİN –ESKİ PTT BİNASI – ULU CAMİİ – LATİFİYE CAMİİ – DAYRUL ZAFARAN MANASTIRI – KASIMIYE MEDRESESİ - MARDİN KENT MÜZESİ - ŞANLIURFA - BALIKLI GÖL – HZ.İBRAHİM MAGARASI VE MAKAMI - GÜMRÜK HAN – SIRA GECESİ
Değerli misafirlerimiz, sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, Mardin gezimize başlıyoruz. İlk olarak eski bir Ermeni Konağı olan Eski PTT Binasını ve Şehidiye Camisini görüyoruz. Ardından yürüyerek Tarihi Çarşıları ve sokaklar arasında kemerli geçişleri sağlayan Abbaraları göreceğiz. Sonrasında, 11.yy da yapıldığı tahmin edilen ve Ermeni bir usta tarafından yapılan minaresi ile meşhur Ulu Camii görüyoruz. Burada rehberimizin anlatımlarını dikkatlice dinlemenizi tavsiye ederiz.  Ardından bir başka önemli nokta olan Latifiye Camiini geziyoruz cve Sabancı Ailesi tarafından yaptırılan Mardin Kent Müzesi'ne ulaşıyoruz.Sonrasındamüsaitlik durumlarına göre, Süryani cemaatinin Dünyadaki en önemli merkezlerinden ve de mimari açıdan eşsiz sayılabilecek Mor Gabriel veya Dayrülzaferan Manastırlarından birisini geziyoruz.  Ardından 15.yy Akkoyunlu Hükümdarı Sultan Kasım tarafından yaptırılan Kasımıye Medresesi'ni geziyoruz. Bu noktada muhteşem manzarasıyla Mezopotamya Ovası'nı fotoğraflamayı unutmayınız. Tarihi Mardin gezimiz sonrasında yöresel tatlarla zenginleştirilmiş öğle yemeğimizi alacağımız restoranımıza hareket ediyoruz. Yemeğimizin ardından Tarihi İpek Yolu, Kızıltepe - Viranşehir üzerinden Peygamberler Şehri olan, Çiğ Köfte, Balıklı Göl, Harran denildiğinde aklımıza gelen şehir Şanlıurfa'ya ulaşıyoruz. Halil-ül Rahman Gölü, Balıklı Göl, Ayn Zeliha Gölü, Hz İbrahim Makamından ötürü ismini alan Makam Camii, Rızvaniye Camii, Mevledi Halil Camii, Hz. İbrahim'in doğduğu mağarayı görüyoruz. Panaromik Urfa Kalesi, Tarihi Çarşılardan olan Sipahiler, Hüseyinciler, Bakırcılar Çarşısını geziyoruz. Eşkıya filminden de anımsayabileceğiniz Gümrük Han'da vereceğimiz çay molası sonrasında otelimize ulaşıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Arzu eden konuklarımız akşam yemeği sonrasında Urfa kültürünün bir parçası olan Sıra Gecesi eğlencesine katılabilirler. ( Ekstra Kişi Başı 50 TL )

Öğle Yemeği: Mardin Ebrar Sofrası: Serbest mönü ya da rehber tavsiyesi ile alınacaktır.
Konaklama: Nevali Hotel / ŞANLIURFA ya da Manici Otel / Balıklıgöl / ŞANLIURFA
Rota:Mardin İçi (20 km), Mardin – Şanlıurfa (188 km), Şanlıurfa İçi (5 km)
Toplam Kat Edilecek Mesafe: 213 km
Otele Giriş Saati: 18.30

5.GÜN
PAZAR: ŞANLIURFA – HARRAN – KONİK EVLER - İLK ÜNİVERSİTE –TARİHİ SURLAR - GÖBEKLİ TEPE - BİRECİK –HALFETİ TEKNE TURU – KELAYNAK KUŞLARI - GAZİANTEP
Değerli misafirlerimiz, sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltı sonrasında, Şanlıurfa’nın en popüler ilçesi olan Harran ile gezimize başlıyoruz. Burada ilk olarak Harran Şehrinin ortasında 22 mt yükseklikte var olan Harran Höyüğü, Türkiye’de İslamiyet döneminde kurulmuş en eski cami olma özelliğini taşıyan Harran Ulu Camii, avlusunda yer alan Anadolu’da kurulan İlk İslam Medresesi ( Harran Üniversitesi ), İç Kale, Tarihi Surlar ve Konik Kubbeli Evlerinden birini ziyaret ediyoruz. Burada alacağımız muhteşem fotoğraf karelerinin ardından Harran’danayrılarak Dünya arkeolojisinin göz bebeği olan ve arkeolojik çalışmaların halen devam ettiği, dünyada bilenen ilk tapınağı içinde barındıran Göbekli Tepe Kutsal Alanını geziyoruz. Gezilerimiz sonrasında Halfeti’ye hareket ediyoruz. Birecik Baraj Gölü üzerinde 1 saat sürecek bir Tekne Turuna çıkıyoruz. Tekne turunda Rum Kale, Tarihi Mağara Evleri, büyük bir kısmı sular altında kalan ve sular altındaki yapıları görebileceğiniz Savaşan Köyünü gezdikten sonra tekrar Halfeti’ye varıyoruz. Halfeti’den ayrılarak Birecik’te dünyada nesli tükenmekte olan ve sadece Fas ve Birecik’te bulunan Kelaynak Kuşlarını görüyoruz. Ardından otobana girip Adana’ya doğru yola çıkıyoruz. Adana Havalimanınahareket ediyoruz. 21.30’da kalkacak olan Pegasus Havayolları’na ait olan uçağımız ile İzmir’e hareket ediyoruz. İzmir’e vardığımızda bir sonraki gezimizde buluşmak üzere üzülerek vedalaşıyoruz. Hoşcakalın.

Öğle Yemeği: Şanlıurfa Halil İbrahim Sofrası: Serbest mönü ya da rehber tavsiyesi ile alınacaktır.
Konaklama: DİKKAT BU GECE OTEL KONAKLAMASI YOKTUR. TUR DÖNÜŞ GÜNÜ
Rota:Şanlıurfa – Harran (45 km), Harran – Göbeklitepe (40 km), Göbeklitepe – Adana (310 km)
Toplam Kat Edilecek Mesafe: 295 km
Toplam Tur Mesafesi: 1637 km

Ödeme Detayları

Çocuk indirimleri iki yetişkin yanında uygulanır. Tek bir çocuk için kullanılır. Rehberimiz Programı Tamamen Gerçekleştirmek Kaydı İle Programın Seyrinde Değişiklik Yapabilir. Turlarımız Otel, Otobüs, Tur Programı ve Rehberlik Hizmetleri İle Bir Bütündür Ayrı Ayrı Düşünülemez. 0–6 Yaş Çocuklarda Otel Konaklamasında Yatak verilmeyebilir. Tur içersinde Kullanılmayan Ulaşım, Konaklama, Çevre Gezileri Vb. Haklar İade Edilmez. Rezervasyon Esnasında Koltuk Sözü Verilemez. Haftalık Turlarda Oturma Düzeni Birer Sıra Kaydırılır. Konaklama Bölgelerinde ve Otellerinde Yoğunluğa Göre aynı standartlarda olmak kaydı ile Değişiklik Yapılabilir. Tur öncesi ve Tur içinde Hava Muhalefeti Nedeniyle Yapılamayan Turlarda Anı Turun Sorumluluğu Yoktur. Anıtur, Uçaklı Turlarda, Uçakların Doluluğuna Bağlı Olarak, Havalimanı ve Havayolu Şirketini Değiştirme Hakkını Saklı Tutar. Böyle Bir Durumda Misafirlerimizin İptal Hakkı Bulunmamaktadır. Yeterli sayıda çoğunluk olmadığında turu 3 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı Anı Tur da saklıdır. Turun iptali durumunda Anı Tur iptalini bizzat bildirmek zorundadır.
ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER

* Ekstra Belirtilen Tüm Organizasyonlar
* Müze Ören Yeri Girişleri

EK HİZMETLER

Müze Ören Yeri Giriş Ücretleri Ofislerimizde Tahsil Edilmektedir. Ödeme Seçeneğine Göre Peşin, K.Kartı Tek Sefer Veya Taksitli Olarak Ödenebilir. Peşin Ödemelerde İndirim Kullanılmaz. Turda Kullanılmayan Müze Ören Yeri Ücretleri İade Edilmez. Ofislerimizde Ödeme Yapmayan Konuklarımız Otobüste Ödeme Yapabilirler. Tüm Müze Ve Ören Yeri Giriş Ücretleri, Rehberlik Hizmetleri İle Nemrut Dağı Minibüs Ücreti, Halfeti Tekne Turu Toplam Ücretleri Tam 140 TL Müze Kart, Sarı Basın Kartı 7 – 17 Yaş Çocuk Ve 65 Yaş Üstü Misafirlerimiz Kimlik İbraz Etmek Kaydı İle 120 TL Ödemektedirler. Ödeme Seçeneğine Göre Peşin, K.Kartı Tek Sefer Veya Taksitli Olarak Ödenebilir. Peşin Ödemelerde İndirim Kullanılmaz. 0 – 7 YAŞ MÜZE VE ÖREN ÜCRETİ ALINMAZ.

BU TURUMUZDA MÜZEKART VERİLMEZ.

İPTAL VE İADE GÜVENCE PAKETİ

Tura Çıkış Gününden; 72 Saat (3 Gün) Öncesine Kadar Rezervasyon İptal Talebinde Bulunulması veya Değişiklik Halinde Koşulsuz Yüzde 100 Kesintisiz İade Garantisi Sunuluyor. 1, 2 veya 3 Gece Konaklamalı Turlarda Sigorta Bedeli Kişibaşı 10 TL dir. 4 Gece ve Üzeri Konaklamalı Turlarda Sigorta Bedeli Kişibaşı 15 TL

1618 NOLU ZORUNLU SEYAHAT SIGORTASI KAPSAMI
Acentenin iflası veya herhangi bir nedenle paket tur hizmetinin verilememesini kapsar. Sağlık sigortası değildir, tedavi masraflarını karşılamaz.Özel sağlık sigortası misafire ait özel harcamadır.

Uçaklı Turlarımıza İptal İade Güvence Paketi Eklenememektedir.

Uçaklı Turlarımızda Kademeli Fiyat Sistemi Uygulanmaktadır. Bu Nedenle Afişe Edilen Fiyatlar, Turun En Ucuz Olduğu Tarihteki Fiyatlarıdır. Doluluğa Bağlı Olarak, Turların Fiyatları Artmaktadır.

ÖNEMLİ NOT

Otobüslü Turlarda 00-1,99 Yaş Çocuklardan Ücret Alınmaz. Eğer Çocuklar İçin Otobüste Koltuk İstenirse 02-06 Yaş Çocuk Fiyatı Uygulanır.

DİĞER

TAVSİYELER
Gezi süresince rahat yürüyüş ayakkabısı veya spor ayakkabı tercih edilmelidir. Gece için yanınıza hırka v.b bir kıyafet, dudak koruyucu kremi, evinizde fazla olan kitap, dergi, oyuncak v.b yanınızda getirmeniz halinde oradaki kütüphane ve çocuklara verilecektir. Yapacağınız alışverişler için küçük bir plaj çantası.

DİĞER DETAYLAR
Sıra Gecesi: Yöresel müziklerin çalınıp söylendiği, Çiğ Köfte, Ayran, Mırra ve Şıllık Tatlısının ikram edildiği eğlence.

Gün Batımı: Minibüsler ile Nemrut Dağına çıkılarak. Güneşin batışının Gap bölgesinin üzerinden batışının seyredilmesi.

Halfeti Tekne Turu: Belediye’ye ait olan göl tekneleri ile baraj ile sular altında kalan batık şehir Halfeti’nin sular altındaki görünümünün seyredilmesi.

OTOBÜSLER
Travego & Tourismo & İntouro MERCEDES 46+1+1 koltuklandırma,Abs, Asr, Klimalı, Karoseri indirme kaldırma sistemi Tempomat ( hız sınırlayıcı ve sabitleyici ), TV, DVD Player (DVD, VCD, CD, MP3), önde ve ortada 15 " LCD monitör, bu araçlarımızda cep telefonu kullanılmaz.

Man FORTUNA 46+1+1 koltuklandırma,Abs, Asr, Klimalı, Ses ve görüntü sistemi: CD çalar, DVD ve VCD oynatıcı, tavana bütünleşmiş edilmiş önde 17” ve orta kapı üzerinde 14” monitör. Hostes veya rehber için dâhili anons sistemi. Hava kanalları üzerine bütünleşmiş edilmiş aç-kapa düğmeli hoparlör ve okuma lambaları, buzdolabından oluşan mini mutfak seti.

MIDIBUSLER
ISUZU TURKUAZ 31+1 Veya 27 + 1 Koltuklandırma, Yatar Otobüs Koltuklu, Abs, Asr, Klima, 1adet Monitör, 1 Adet Buzdolabı, Su Isıtıcılı Mutfak Ünitesi, Okuma Lambaları, Rehber Anonsu İçin Ses Sistemi, Cd Ve Dvd Oynatıcı

MINIBUSLER
VW VOLT 12+1 veya 16 + 1Koltuklandırma, Özel Tasarlanmış Yatar Otobüs Deri Koltuklu, Abs, Asr, Klima, 1 Adet Buzdolabı, Okuma Lambaları, Rehber Anonsu İçin Ses Sistemi, Cd Ve Dvd Oynatıcı
MERCEDES SPRINTER 12 + 1 veya 16 +1 koltuklandırma, Özel tasarlanmış Yatar otobüs Deri koltuklu, abs, asr, Klima, 1 adet buzdolabı, okuma lambaları, rehber anonsu için ses sistemi, cd ve dvd oynatıcı

TUR PROGRAMLARIMIZ 4077 NOLU TÜKETİCİ KANUNUNA UYGUN OLARAK HAZIRLANMIŞTIR.