29 Haziran 2013 Cumartesi

Her Hafta Sonu SAKIZ ADASI
Ulaşım Tipi : Feribot
119,00 EUR'den başlayan fiyatlarla size özel fırsatlar
* Fiyatlara alan vergisi ve sigorta dahildir.

Tur Program
YANIBAŞIMIZDAKİ ADA;
SAKIZ

Her Cumartesi 1 GECE-2 GÜN
4*HOTEL’DE KONAKLAMA
1.GÜN: Cumartesi * Çeşme-Sakız
Çeşme Ulusoy Liman’ı önünde saat: 08.30’da buluşuyoruz. Check-In ve Pasaport işlemlerinden sonra Free-Shop’da alışverişimizi tamamlayıp saat: 09.30’da gemimiz ile Sakız Adası’na doğru hareket ediyoruz. 50 dk.süren yolculuktan sonra adaya varıyoruz. Tekrar pasaport kontrolünden sonra, Sakız Adası şehir turumuza başlıyoruz. Ada merkezini, dükkânları – tavernaları ve en önemlisi Osmanlı’dan günümüze kadar korunmuş Mecidiye Cami – Osmanlı Mezarlı ( Kara Ali’nin Mezarı ) – Sakız Kalesi – Bayraklı Cami – Medrese’yi sizlere gösteriyor ve tanıtıyoruz. Sakız menşeli ürünlerin tadına bakabileceğiniz hem de satın alabileceğiniz geleneksel bir reçelcide turumuza mola veriyor ve öğle yemeğimiz için  serbest  zaman veriyoruz. Yemekten  sonra isteyen misafirlerimiz Sakız Adası sahilinde bulunan son derece şık kafeteryalarda kahve keyfi yapabilirler. Alışverişlerinizi Cumartesi günü bitirmenizi sizlere öneriyoruz, çünkü Pazar günü birçok dükkân ve süpermarketler kapalı olacaktır. Merkezdeki zamanımızı bitirdikten sonra Karfas bölgesindeki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği için otelimizin lobisinde saat: 21.30’da buluşuyor ve geleneksel bir Taverna’ya gidiyoruz. Canlı Yunanca Müzik eşliğinde yemeğimizi yiyip bizlerde eşlik etmeye  başlıyor ve sirtakinin ritmine kendimizi bırakıyoruz. Geceleme otelimizde.
2.GÜN: Pazar
Sabah kahvaltısından sonra yapılacak olan Güney Ada Turuna katılacak olan misafirlerimiz saat: 10.30’da otelimizin lobisinde valizleriyle hazır oluyorlar .( Bu turumuz ekstradır kişi başı: 25 €  / tur kaydı önceden kesinleştirilmelidir)İlk durağımız Armolia Köy’üne gidiyoruz. Kambos Bölgesinden geçiyor ve sizlere bu bölgeyi tanıtıyoruz , daha sonra Mastihaxoria diye adlandırılan sakız üretilen bölgeye giriyoruz.Bu bölge içerisinde bir çok sakız üreten köy var ,bunlardan bir tanesi olan Armolia Köy’ünde sizlere sakız ağacını yakından görme fırsatı veriyor ve sakızın nasıl işlendiğini anlatıyoruz. Armolia Köy’ü ayrıca seramik atölyeleri ile meşhurdur.  Seramik atölyelerini ziyaret ediyoruz, isteyen misafirlerimiz alışveriş yapabiliyorlar. Sonra bir Ortaçağ köyü olan ve evlerin dış cephelerinin süslemeleri ile meşhur olmuş Pirgi Köy’üne gidiyoruz. Gerçekten görülmeye değer bu ilginç köyün dar sokaklarında geziyor ve sizlere Cenova’lı denizci ve kâşif Kristof Kolomb’un Amerikayı keşfetmeden önce yaşamış olduğu rivayet edilen evi görüyoruz. Pirgi köyünde siyah giyen kadınları, kapıların üzerine bırakılmış anahtarları gösteriyor ve sizlere bunları açıklayıp bilgilendirdikten sonra, yine bir Ortaçağ köyü olan kale şeklinde yapılmış Mesta Köy’üne doğru yola çıkıyoruz. Mesta Köy’ü beşgen şekilde korsan saldırılarından korunmak için yapılmış ve günümüze kadar kalmış çok güzel ve şirin bir taş köy. Mesta’nın dar sokaklarında geziyor ve köy meydanında bulunan mucizevi olduğuna inanılan Aziz Taksiarxis kilisesini ziyaret ediyoruz. Kilisenin içerisinde bulunan eski ikonları ve kiliseyi sizlere tanıttıktan sonra, isteyen misafirlerimizle köy meydanında kısa bir kahve molası veriyoruz. Konuklarımız köyü gezip bol bol fotoğraf çekebiliyorlar. Sonra, Mesta’ya 5 km uzaklıkta olan Mesta Limanı’na öğle yemeğimiz için gidiyoruz (Öğle yemeği tur ücretine dâhil değildir) .Mesta Liman’da öğle yemeğimizi yedik ve dinlendikten sonra saat: 16:00’da Sakız Adası Gümrüğü’nde olmak üzere yola çıkıyoruz. Saat: 17:00‘de gemimiz Sakız Adası’ndan ayrılıyor. Bu sevimli Yunan adasında mutlu gezimizi yapıp Çeşme’ye geri dönüyoruz.

Dahil Olan Hizmetler
- Çeşme-Sakız Feribot Ulaşım
- 4* Hotel’de 1 Gece Konaklama+Kahvaltı
- İlk Gün Şehir Turu( Yürüyerek)
- İlk Gün Öğle Yemeği

54 €
55 €
58 €
Fiyatlarımız normal zamanlar için geçerli olup, Yunanistan'a özel gün ve bayramlar için geçerli değildir.
Lütfen fiyatın geçerliliği olan tarihler hakkında acentamızdan bilgi alabilirsiniz.

Dahil Olmayan Hizmetler
- Müze, Ören yeri, Milli park Giriş Ücretleri
- İlk gün Yolda Alınan Sabah Kahvaltısı ve Molalar
- Otelde ve Tavernada Alınan İçecekler
- Güney Ada Turu(25 €)
- Vize Ücreti+Hizmet Bedeli (120€)
 (YEŞİL PASAPORTA VİZE GEREKMEMEKTEDİR.)
- Yurt Dışı Çıkış Harcı(15TL)