29 Haziran 2008 Pazar

İZMİR ÇIKIŞLI ÇANAKKALE TURU

ÇANAKKALE KÜLTÜR TURU

1 GECE/2 GÜNDÜZ

1. GÜN: Sabah saat 06:30da okul önünden hareket.

Yolda vereceğimiz molaların ardından TRUVA ANTİK kentine ulaşıyor tahta at ziyaretimizin ardından Çanakkaleye doğru hareket ediyoruz.çanakkalede;NUSRETİN MAYIN GEMİSİ,ÇİMENLİK KALESİ ziyaretlerinin ardından hotelimize yerleşiyoruz.Hotelimizde alacagımız serbest zaman aredından öğle yemegimizi rehberimizin uygun gördügü yerde grup halinde alacagız,daha sonra panoramik Çanakkale şehir turuna çıkıyoruz.Panaromik şehir turu ardından hotelimize geri dönüyoruz ,akşam yemegi eglence hotelimizde .

2.GÜN:Hotelimizde alacağımız sabah kahvaltısı ardından,iskelede bizi bekleyen feribota biniyor 45 dk. Yolculugun ardından ECEBBATA ULAŞIYOR . ŞEHİTLİKTEKİ turumuza başlıyoruz.Sırası ile;

*Kilitbahir Kalesi-Tabyalar-Seyit Onbaşı Anıtı-Yahya Çavuş-Çanakkale Şehitleri Abidesi ziyaretinden sonra öğle yemeği molası.

*Anzak Koyu-Kanlı Sırt-Conk Bayırı-Kemal Yeri-Kabatepe Müzesi ziyeretlerinin

ardından Eceabat’a bizi bekleyen vapurumuzla 45 dk deniz yolculuğunun ardından Çanakkale ye geri dönüyoruz.Çannakkale'de vereceğimiz molanın ardından İzmir‘e geri dönüş yolculuğumuza başlıyoruz . Yolda TAHTA KUŞLAR MÜZESİ,AYVALIK CUNDA ADASI ziyaretleri ardından İzmir’e ulaşıyoruz.

ÜCRET:3 KİŞİLİK ODALARDA KİŞİ BAŞI:3*100 YTL

4 KİŞİLİK ODALARDA KİŞİ BAŞI:4*125 YTL

ÜCRETE DAHİL HİZMETLER

3* hotelde 1gece konaklama yarım pansiyon

• Meb standartlarına uygun safir/403 araçlarla ulaşım&ikramlar&rehberlik hizmetleri&kaza sigortası&gemi geçişleri

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER:

* Ören yeri müze girişleri&öğle yemekleri&milli parklara ait girişler&hotelde alınacak ekstra,içecekler